Ledig men tidig morgon.

Lee vakna 04:30 imorse (natt)!!! Det var bara att gilla läget och gå upp.

Fick en liten sentimental känsla när jag scanna av Facebook denna morgon. Som ni flesta säkert redan vet så har ju fb börjat visa minnen nu i nyhetsflödet. Så idag dök det upp en bild på min dotter...3 år och gungades i vår lekpark på Dalhem. Detta fick det att knytas lite i min mage. För då kom alla dom känslor fram som jag gick igenom på den tiden. På denna lekplats spenderade jag och Linnéa timmar! Hon och jag mot hela världen. Inom mig var det haveri och varje sekund av dagen var som en kamp att hålla humöret uppe.
Min älskade dotter...hon var min trygghet. 

Livet kändes skit för 6 år sedan men tänk vad tiden kan göra. Och att idag sitta med inte bara ett fantastiskt barn utan två!!! Och så min fina sambo som är min trygga famn.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rock And Doll Dreams

Jag är då en 29 årig tjej som LEVER sex and the city livet....eller rättare sagt jag är en 29-årig, kaffeberoende, snurrig mamma som tycker att ordspråket ta dagen som den kommer ibland kan vara svårt nog. Mina intressen är få men efter att ha insett att rockstjärna och top modell inte längre är ett kärriärs alternativ börjat nöja mig med att umgås med vänner och självklart är det min lilla familj som tar den största delen av min fritid ;) Bor i centrala Helsingborg med dottern 7 år, sonen 9 månader och min fina sambo som inte bara är en helt fantastisk pappa utan också en fenomenal pojkvän!

RSS 2.0