När gymmet känns långt borta.

Okej vårt gym ligger sjukt nära men idag orkar jag helt enkelt inte. Träningen överlag har gått väldigt dåligt. I söndags drabbades jag för första gången i mitt liv av ryggskott! Detta var något jag inte hade någon aning om men det var akutbesöket på sjukan som bekräftade det. Fick smärtstillande och muskelavslappnande piller som jag knaprat nu i några dagar. Idag mår jag prima ballerina så då blev det några lätta övningar på mattan.

Får väl satsa på beach 2016 istället 😜






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rock And Doll Dreams

Jag är då en 29 årig tjej som LEVER sex and the city livet....eller rättare sagt jag är en 29-årig, kaffeberoende, snurrig mamma som tycker att ordspråket ta dagen som den kommer ibland kan vara svårt nog. Mina intressen är få men efter att ha insett att rockstjärna och top modell inte längre är ett kärriärs alternativ börjat nöja mig med att umgås med vänner och självklart är det min lilla familj som tar den största delen av min fritid ;) Bor i centrala Helsingborg med dottern 7 år, sonen 9 månader och min fina sambo som inte bara är en helt fantastisk pappa utan också en fenomenal pojkvän!

RSS 2.0