Man får vara trött och irriterad ibland!

Inatt ville inte sonen sova. Han höll på i flera timmar! Fet var inte så att han skrek men han låg och "böka" runt i sängen. Och så pratade han och lite där imellan kom lite gråt. 

Dessutom satt jag och dottern och rafsa ihop en skrivläxa Hon haft under lovet. Jag kände mig som den sämsta morsan  ever. Självklart ska inga läxor göras kl 20 dagen innan skolan! Iallafall så lyckades vi ganska bra...Vi är ett bra team Linnéa och jag 😀

Äntligen sover Lee och jag ska passa på att duscha!


Första lämningen till skolan gick super bra och Linnea var taggad för att träffa alla klasskompisar igen!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rock And Doll Dreams

Jag är då en 29 årig tjej som LEVER sex and the city livet....eller rättare sagt jag är en 29-årig, kaffeberoende, snurrig mamma som tycker att ordspråket ta dagen som den kommer ibland kan vara svårt nog. Mina intressen är få men efter att ha insett att rockstjärna och top modell inte längre är ett kärriärs alternativ börjat nöja mig med att umgås med vänner och självklart är det min lilla familj som tar den största delen av min fritid ;) Bor i centrala Helsingborg med dottern 7 år, sonen 9 månader och min fina sambo som inte bara är en helt fantastisk pappa utan också en fenomenal pojkvän!

RSS 2.0